תוצאות חיפוש

כל ההטבות והעדכונים
לחברות ולחברים

אילו הנחות והטבות מגיעות לך? איך מממשים אותם? ולמי פונים אם יש שאלות?
מומלץ מאוד לקרוא את המידע בעמוד זה בקפידה לפני ביצוע הזמנה כלשהי

קומונת חוף כרמל 2022
חוף כרמל. צילום: תומר אבני

גם שומרים על הטבע וגם מטיילים בחינם כל השנה

לפני הכל, אנחנו רוצים להודות לך באופן אישי על החברות בקהילה שלנו ולומר שוב: תודה!
החברות היא כמו מנוי לשמירת טבע שעובד בשבילך 24/7, ומקנה לך הנחות שוות במיוחד לאורך כל תקופת החברות, בהן:

🎁 טיולי יום מודרכים בחינם מתי שבא לך, כמה שבא לך!

פרט לטיולים, מגיעות לך הנחות נוספות:

✅ עד 20% הנחה ברכישת טיולי פרימיום (טיולים מיוחדים או כאלה שנמשכים יותר מיום אחד)
✅ 20% הנחה ברכישת מפות טיולים וסימון שבילים 
✅ 10% הנחה על חוגי סיירות לילדים
✅ 10% הנחה על לינה בבתי ספר שדה
✅ 10% הנחות בהרשמה למחנות קיץ ולפעילויות נוספות המתקיימות לאורך כל השנה

מי יכול ליהנות מההטבות?
כל חבר/ה בחברה להגנת הטבע שמשלמים דמי חברות חודשיים (לא להתבלבל עם מנוי "מטמון" של רשות הטבע והגנים!)

ההטבות תקפות עבורך בלבד במסלול הצעיר/ה (גיל 18 עד 24) או האישי (גיל 25 ומעלה ללא ילדים).
במסלול הזוגי/משפחתי הן תקפות עבורך + בן או בת הזוג (כלומר עד שני מבוגרים), וגם לכל הילדים הרשומים בתעודת הזהות שלך עד גיל 18!

לתשומת לבך:
ילדים מעל גיל 18 נחשבים מבוגרים, ולכן אם אין להם עדיין חברות אפשר וגם רצוי להציע להם להצטרף למסלול הצעיר/ה ולהגדיל את הכוח שלנו כקהילה!

לצפיה במדיניות השימוש של קהילת החברים

אז מה זה אומר להיות חבר/ה?

החברים להגנת הטבע הם עשרות אלפי נשים וגברים בכל הגילאים ומכל הארץ שחשוב להם לתמוך בשמירה על הטבע.

קהילת החברים היא הכוח שמניע את הקמפיינים הגדולים והמצליחים ביותר שלנו – למען הים, הנחלים, האקלים, חיות הבר וכל הטבע הישראלי המופלא.

מכיוון שהחברה להגנת הטבע היא עמותה ללא מטרות רווח, החברות שלך תומכת ישירות במאמצים שלנו לשמור על הטבע, כל השנה, 24/7. אפשר לקרוא כאן את הסיפור המלא על החברים להגנת הטבע וההצלחות הגדולות שהשגנו בזכותך יחד עם כל הקהילה שלנו!


רוצה לתרום אפילו יותר?

אם העשייה שלנו עושה לך משהו בלב, ואם בא לך לעשות אפילו יותר למען הטבע – באפשרותך לתרום סכום חד-פעמי או קבוע, כתרומה המוכרת למס הכנסה לפי סעיף 46.
קליק כאן לתרומה מאובטחת באתר.

איך לממש את ההטבות? (חשוב מאוד - נא לקרוא בקפידה!)

כדי להירשם לטיולים בחינם לחברים וכדי לראות את מחירי החבר המוזלים יש להתחבר תחילה לאתר.
רק לאחר ההתחברות ינתנו ההנחות באופן אוטומטי במעמד התשלום ואין צורך להזין קוד הטבה, קופון או מספר כלשהו.
לכן לפני כל רכישה אנו ממליצים לוודא שהאתר מזהה אותך כחבר/ה.

כיצד מתחברים לאתר או בודקים אם כבר התחברתי?

שלב ראשון: .

1. במחשב שולחני – מאתרים את אייקון האיש שבפינה הימנית-עליונה של מסך המחשב

בטלפון סלולרי – מאתרים את אייקון שלושת הפסים שבפינה הימנית-עליונה של מסך הטלפון ולאחר מכן את אייקון האיש.

* אם מתחת לאייקון האיש מופיע שמך, יש לקפוץ לשלב 3 בעמוד זה ("בדיקת כפתור ההטבות") ולבצע את הפעולות המופיעות שם.
* אם מתחת לאייקון האיש לא מופיע שמך, יש ללחוץ על אייקון האיש או על הקישור הזה ולהמשיך לפי ההנחיות הבאות.

2. לאחר הלחיצה על אייקון האיש יפתח חלון / מסך חדש עם שתי אפשרויות כניסה:

א. עם קוד חד-פעמי – יש להזין את מספר תעודת הזהות שלך, ולאחר מכן ללחוץ על "שלחו לי קוד כניסה חד-פעמי".

בשלב זה ישלח קוד למספר הטלפון הסלולרי שלך. אם אין ברשותנו את המספר ישלח קוד לכתובת המייל שלך. לאחר קבלת הקוד יש להזין אותו במשבצות המתאימות ולאחר מכן על הכפתור "כניסה". אם הקוד תקין תתבצע כניסה לאתר ואפשר יהיה להמשיך לגלוש בו כרגיל ולבצע הזמנות עם הנחות והטבות החברים שלך!

אם אין ברשותנו את הטלפון שלך, המייל שלך או שניהם – נבקש להשלים את הפרטים הללו ולאחר מכן תתאפשר הכניסה לאתר.

אם זוהי כניסתך הראשונה לאתר, ישלח למייל שלך מייל אישור הרשמה לאתר עם שם משתמש וסיסמה, שיאפשרו לך להיכנס גם איתם לפי נוחותך (כותרת המייל: "פרטי ההתחברות שלך לאתר החברה להגנת הטבע")

א. עם שם וסיסמא – יש להזין את שם המשתמש שלך, את הסיסמה ולאחר מכן ללחוץ על "כניסה".
אם הצטרפת כחבר/ה לאחרונה, פרטי הכניסה שלך לאתר מופיעים במייל אישור ההרשמה שקיבלת מיד לאחר ההצטרפות, שכותרתו: "איזה כיף, הצטרפת לקהילת החברות והחברים של הטבע!"

אם שכחת את הסיסמה אפשר לאפס אותה באמצעות הקישור שמופיע מתחת לשדה הסיסמה בחלון ההתחברות או באמצעות הקישור הזה.

3. בדיקת כפתור ההטבות
לאחר ההתחברות – בדסקטופ, יש לאתר את הכפתור הבא בפינה הימנית-תחתונה של המסך. במובייל, הכפתור יופיע בפינה השמאלית עליונה של המסך:
* אם על הכפתור מופיע הכיתוב "הטבות החברים שלך" – סימן שהתחברת בהצלחה ואפשר להמשיך לגלוש באתר!
* אם על הכפתור מופיע הכיתוב "הצטרפו כחברים" או "תקלה בהרשמתך לאתר" – סימן שהאתר איזו מזהה אותך כחבר/ה ומומלץ לפנות אלינו לתמיכה טכנית (customer-service@spni.org.il) לפני ביצוע הזמנה כלשהי.
לטיפול יעיל ומהיר בפניה נא לציין במייל שם מלא, מספר ת.ז, טלפון וכתובת מייל איתה נרשמת (אם שונה מזו ששלחת את המייל לתמיכה).

כיצד רוכשים פעילויות וטיולים מודרכים בחינם, או בהנחת חברים?

1. רק לאחר שוידאת שהאתר מזהה אותך כחבר/ה (באמצעות הפעולות שצוינו מעלה), אפשר להיכנס לעמוד הטיולים, לבחור פעילות או טיול מודרך ובעמוד הטיול לבחור את מספר הכרטיסים הרצוי לפי הסוג הרלוונטי (מבוגרים, ילדים וכד').
2. לאחר מכן יש ללחוץ על כפתור "מעבר לקופה", ובעמוד הבא למלא את הפרטים תוך הקפדה על מספר טלפון ומייל עדכניים (חשוב לוודא שאין טעות בפרטים הללו – לשם ישלח אישור ההזמנה עם כל הפרטים החשובים!)
3. לסיום נותר לך רק להתייחס לתנאי השימוש ולהצהרת הבריאות ולהמשיך לעמוד התשלום על ידי לחיצה על כפתור "מעבר לתשלום". אם הזמנת טיול בחינם – יתקבל במסך הבא אישור הזמנה. אם מדובר בפעילות בתשלום יש להזין את פרטי האשראי ולסיים את ההזמנה!

כיצד רוכשים מפות סימון שבילים?

1. רק לאחר שוידאת שהאתר מזהה אותך כחבר/ה (באמצעות הפעולות שצוינו מעלה) יש להיכנס לחנות המפות, לבחור מפה או מספר מפות, להוסיף אותן לסל הקניות ולהמשיך על ידי לחיצה על כפתור "מעבר לסל הקניות".
2. בסל הקניות אפשר להוסיף או להסיר פריטים וכמויות (לא לשכוח ללחוץ על "לעדכון כמות המפות בסל" כדי לשמור את השינוי) ולאחר מכן להמשיך על ידי לחיצה על "מעבר לקופה".
3. לסיום נותר לך רק למלא את כל הפרטים תוך הקפדה על מספר טלפון, מייל וכתובת למשלוח (חשובה לוודא שאין טעות בפרטים הללו!), להתייחס לתנאי השימוש ולהמשיך לעמוד התשלום על ידי לחיצה על כפתור "מעבר לתשלום" – שם יש להזין את פרטי האשראי ולסיים את ההזמנה!

בא לך לצאת לטיול מודרך, בחינם?

זה הזמן לבחור אחד!

לרשימת הטיולים ולהזמנה >>