תוצאות חיפוש

למה החלטנו לתת לחברים של הטבע טיולים בחינם?

מערכת החברה להגנת הטבע

דן אלון, מנכ"ל החברה להגנת הטבע, בטור בבלוג ״על טבעי״ על ההטבה החדשה והמיוחדת רק לחברות ולחברים של הטבע – טיולים בחינם לאורך כל השנה ובכל רחבי הארץ – שמבטאת את הרצון להודות לחברים, שהם הכוח שמניע את כל הפעולות של החברה להגנת הטבע, ולחבר בין אנשים לטבע.

טיול חוגי סיירות באיזור מדברי עם אגם ברקע
טיול של חוגי סיירות צילום: חוגי סיירות של החברה להגנת הטבע

בעיצומה של תקופה קשה וכואבת לכל הישראלים, אנחנו בחברה להגנת הטבע מחפשים מאז תחילת המלחמה אחר הדרכים שיביאו כמה שיותר אנשים אל הטבע. אנחנו מאמינים ויודעים מהניסיון העשיר שלנו, כי לטבע יש איכויות מיטיבות שנותנות לנו אפשרות לקחת אוויר, להירגע ולו לזמן קצר. הטבע תורם לחוסן שלנו כבני אדם וכקהילות ומעניק לנו איכויות ייחודיות שאין להן תחליף.

מתחילת המלחמה, עשינו שורה של פעולות לחיבור בין אנשים לטבע: אירוח משפחות מפונים בבתי ספר שדה, מסעות אתגריים במדבר לבני נוער מפונים, מפגשים בנושאי טבע מהסלון בבית ועוד.

החל מהחודש, אנחנו מזמינים את החברות והחברים היקרים שלנו לטיולים מודרכים בחינם בכל רחבי הארץ. את הטיולים מובילים המדריכים המקצועיים והמנוסים של החברה להגנת הטבע, שמכירים את המסלולים היפים, המעניינים והמאתגרים ביותר בישראל.

הטיולים בחינם מצטרפים לשאר ההטבות הקבועות שמקבלים החברים של הטבע, ויוצרים קשר ברור בין הרצון שלנו להודות לחברות ולחברים שלנו לבין החשיבות הגדולה שאנחנו מזהים בחיבור בין אנשים לטבע.

מטייל עם ציוד במסלול גבוה במדבר יהודה
מטייל עם ציוד במסלול גבוה במדבר יהודה. צילום: עינב קוצר

בזכות החברים

לאורך 70 שנות הפעילות של החברה להגנת הטבע, החברות והחברים הם הלב שלנו. קהילת החברים שלנו תומכת בנו לאורך הדרך, מזדהה עם המטרות שלנו ושותפה ומחזקת את העשייה ואת הניצחונות, גם במקומות בהם נראה כמעט בלתי אפשרי להשיג שינוי.

רק בזכות החברים יכולנו להוביל מהלכים כמו שמירה על חופי הים התיכון והכנרת, עצירה של תוכניות שהיו הורסות את הנופים הבראשיתיים של הנגב או שומרות על הרי ירושלים וגבעות מודיעין. יחד נמשיך לשמור על נחלים זורמים ונקיים, על ים תיכון בריא ומתפקד ועל המגוון האדיר של חיות בר וציפורים שנהנים ממרחבים פתוחים.

כשאנחנו נותנים לחברים הזדמנות לטייל בעצמם או עם המשפחות שלהם, כמה שירצו ומתי שירצו, במגוון רחב של טיולים יומיים איכותיים – אנחנו נותנים ביטוי נוסף לאמירה שבה אנחנו מאמינים: ״כשאנחנו שומרים על הטבע, הוא שומר עלינו״.

ואם אתם עדיין לא חברים, זה הזמן להצטרף בקלות ובמהירות דרך האתר שלנו.

שלכם, דן אלון, מנכ״ל החברה להגנת הטבע

קבוצת ילדים מקשיבים למדריך בטיול עששיות בלילה
טיול עששיות. צילום: עומרי שקותאי

מטיילים בחינם ושומרים על הטבע הישראלי

בואו להיות חברים של הטבע

הצטרפו עכשיו