תוצאות חיפוש

חברים להגנת הטבע מה זה בעצם?

מערכת החברה להגנת הטבע

רוצה להיות חבר של קבע בחברה להגנת הטבע…. מי מאתנו לא מכיר את מילות השיר? אבל מה זה אומר באמת?

בטור בבלוג ״על טבעי״, איריס האן, מנכ"לית החברה להגנת הטבע, מסבירה איך החברים להגנת הטבע הם שותפים מרכזיים למאבקים הסביבתיים הכי חשובים בארץ, וגם איזה הטבות שוות והנחות הם זוכים לקבל.

קומונת חוף כרמל 2022
חוף כרמל. צילום: תומר אבני

חברות בחברה להגנת הטבע אינה רק שורה מגניבה בשיר, אלא חלק מרכזי בחיי הארגון ובעשייה לשמירת הטבע – מהקמתה לפני 70 שנה ועד היום.

כארגון לא ממשלתי, היכולת שלנו לשמור על הטבע, להצליח ולהשפיע מבוססת כמובן על העבודה המקצועית שאנו עושים, אבל לא פחות מכך –  עליכם, הציבור הרחב שתומך בנו – בהשתתפות בפעילויות, בעצומות, במעקב אחרינו במדיה ועוד.

ובתוך כל אלה, החברים בחברה להגנת הטבע הם השותפים העיקריים שלנו לדרך, מאז ומתמיד.

 

שביל ישראל במכתש הקטן
שביל ישראל במכתש הקטן. צילום: דב גרינבלט

כולם יכולים להשתתף

אני אוהבת מאוד לעיין מעת לעת במסמכים ובתצלומים מהמורשת העשירה של החברה להגנת הטבע. וכך, מצאתי לאחרונה איגרת שנשלחה עם כנס היסוד הראשון של הארגון שנערך באורנים ב-24.5.1954. באיגרת נכתב (ההדגשות במקור):

"צו השעה – הרחבת המסגרת רכישת חברים חדשים… יהי כל אחד מאתנו פועל ומפעיל את הרבים! אל ידחה אף אחד מחובבי הטבע, החרד לגורל נכסי הנוף, ההוד וההדר של ארצנו, את הצטרפותו לשורות החברים, כי רק בכוחנו המשותף נוכל לעשות ולהצליח".

מילים אלו מבטאות היטב את מהות הפעילות שלנו, ומהות החברות בחברה להגנת הטבע – עשייה ציבורית, ערכית משותפת למען שמירת הטבע בישראל, והכרה ביכולת של כל אחת ואחד להיות חלק מעשייה חשובה זו.

להקת חסידות מעל עמק יזרעאל
להקת חסידות מעל עמק יזרעאל. צילום: יובל דקס

פעילויות שוות, הנחות וטיולים במקומות הכי יפים בארץ

חברות בחברה להגנת הטבע אינה חברות במועדון צרכנות. בראש ובראשונה היא שותפות לדרך, חברות שההטבה המשמעותית ביותר שבה – היא המניה, החלק, שיש לכל חברה וחבר בהצלחות שלנו לשמירת הטבע.

כדי שהחברים שלנו יוכלו ליהנות מהטבע, ולהכיר טוב יותר גם את הטבע הישראלי וגם את החברה להגנת הטבע – אנחנו מציעים לכם להיות הראשונים ליהנות מפעילויות שוות, להשתתף בהנחה משמעותית בטיולים שאנו מקיימים וללון בבתי ספר שדה במקומות הכי יפים בארץ, להשתתף במפגשים ובהרצאות ולרכוש בהנחה מפות סימון שבילים.

בואו להיות חברות וחברים שלנו, ולשמור יחד אתנו על הטבע – כי רק בכוחנו המשותף נוכל לעשות ולהצליח.

רוצים גם לשמור על הטבע וגם לקבל הטבות שוות?

בואו להיות חברים להגנת הטבע

הצטרפו עכשיו